Umutefemam Bebeğim 4 aya girck durumun yetmediğini düşünüyorum bebivita kullanan arkadaşlar varmi acaba yardımcı olurmusunuz yada hangi mama daha güvenilirdir
damlahira Umutefemam Canım bebekten bebeğe değişir o siz deneyerek bulacaksınız ama bebitiva kullanıyorum bir sıkıntı olmadı kızım sevdi önceden Bebelac Gold kullanıyordum ama artık büyüdü ondan bebitivaya geçtim
Umutefemam damlahira anladım teşekkür ederim canım bebivita hakkında olumsuz yorumlar fln okuyunca merak etttim😊😇
damlahira Umutefemam Aslında bütün mamalar hakkında olumsuz yorumlar yapanlar var aldırma bence mama konusu herkese göre değişir