Pares ben bebeğimin ayına göre almıyorum ama büyüdüğü için 6aydan sonra bi 4 nu deneyeyim dedim daha çok sevdi akış hızı falan ona göreymiş. Hala fiş paketini atmadıysanız yardımcı olurlar, birde arada bizde de yapıyor iyi kapatmaya dikkat edin emzik başlığıyla beyaz kapağın arasına