Kizlar tup bebek yaptrdm 1 sene once ilk deneme de tutmadi 2. Deneme icin bana oncesi biesteron bverdi 6 aydir kullanyrm kullanip hamile kalan var mi kendilfnden ne fayda sagliyor yada tup bebek te kaliteli yumurtasi cikan var mi bu ilac sayesinde bir sene kullansam sorun olur mu