karabiberimm inan bende çok korkuyordum. Ama eğitimin yapılması gerekenleri var. Kurallarına ve uyanıklık sürelerine dikkat edersen herşey yoluna giriyor. İlk gece uykusuna yatırdım. 20 dk kuvvetli ağlayarak uyudu. Daha sonra ilk gündüz uykuları şaştı uyumadı itiraz etti. Bende 1 saat limit koydum kendime çok ağlarsa uyutmayacaktım. Öylede yaptım ikinci gün herşey harikaydı.kadının sayfasında canlı yayın bilgileri var. Oradan izle yapman gerekenleri. Kuralları not al. İnan neden daha önceden yapmamışım diyeceksin. Asla pişman olmayacaksın. Sema hanımdan eğitimde alabilirsin.