Tuba2104 Merhaba anneler benim gibi bebislerini beyaz gurultuyle uyutan anneler daha sonrasinda birakmak istediginizde herhangi bir zorluk yasadiniz mi ? Aliskanlik yapar mi ?
Songul_hamza Tuba2104 15 günlükken başladım bn gündüzleri onsuz asla uyumuyirdu şuan bir yaşında misafirliğe gtsem bile açmak zorunda kalıyorfim kapatınca direk uyanıyordu sonradan karar verdim bırakması için gün gün sesini kistim TV sesi ni açtım her kisisimda
EgeveAlyaninannesi Tuba2104 bebegim kolikti ancak bununla uyuyordu zorda olsa ama 2 aydan 8 aya kadar bununla uyudu bagamlilik yapmadi suan 14 aylik coktan unuttuk
Deletedmom54 Tuba2104 bana göre bizde olmadı 😂 ama ben baya uzun tuttum yaklaşık 8 aylığa kdr ara ara açtım oda çok ağladığında sesi duyunca susuyordu.Şuan hiç açmıyorum tabi öyle bıraktırmak gibi birşey olmadı
Tuba2104 Peki uyuduktan sonra kapatiyormusunuz ? Bizim genelde gunduz uykularimiz 45 dk dan fazla surmezdi ama 1 saatte uzatabildim bu sayede sesi biraz kisip odanin bir kosesinde acik birakiyorum. Bizde ninniden beyaz gurultuye gectik ustelik kucagimda 20 25 dk salladiktan sonra anca daliyordu uykuya 😵
GoGirl Tuba2104 5 ay uyuttum snr yavas yavas sesini kisarak alistirdim ben ama daldigi gbi kapatiyordum
Komili Kizim suan 7 aylik , bende bayadir beyaz gurultuyle uyutuyodum biraktirmak icin de hic zorlanmadim , birden pis pis sesine kaydik suan o sekilde uyuyor , derin uykuya gecince onu da kapatiyorum .
Tuba2104 Yadi32 uyku egitimi bende cok istiyorum ama 7,5 aylik olduk artik herseyin farkinda diş aşı sünnet vs derken surekli erteledim
Patatesyanakannesii Tuba2104 yapıyor malesef 1 aylikken basladim gazlı bir bebekti oglum suan 17 aylik gece gunduz surekli acik kapattigim an uyaniyor