aLmisMomSs 20 gün mama verdim süt yoktu. Mamanın biri çok gaz yaptı bebeğim ağladı acıdan ben ağladım üzüntüden. Değiştirdim bu sefer de kabız oldu . Baktım olmayacak süt artsın diye her duyduğumu denedim. Arttı çok şükür ana çok arttı. Bazen sinirden ağlıyorum çok daraltıyor göğüslerim doluyo bebek boşaltamıyo canım acıyo. Üzüm elma incir dut bunlarşar komposto yaptık hergün içtim yedim. Humana ve rezene her gün içtim . Helva , ekmek, hergün 3 haşlanmış yumurta ve çok su . Bunlar arttıyo arkadaşıma yaptırdım aynı şeyleri onun da arttı