Kızlar 4 aylık bebeğim var geceleri 1 kere bezini değiştiriyorum. Ama bezi değiştirirken uyanıyor uykusu açılıyor. Gece uyumuyor sonra 1 saat. Dün değiştirmedim uykusu bölünmedi ve beslenip uyudu. Sabah biraz fazla ıslanmıştı ama üstüne sızma olmamış. Sizce değiştirmesem nasıl olur. Uykusunu alınca gün içinde de neşeli oluyor?