Aybuke_ canm bizim de göbek bağımız düştüğünde 2 gün az az kanama olmuştu zıbını falan kan olmuştu yani ama çok tek kat zıbına çıkacak kadardı ikinci kat zıbınına çıkmıyordu. Bu şekilde az kanamalar normal oluyor ama fazlaysa kanaması bi doktora git tabiki. Kuru tutmaya çalış orayı bebek bezinin dışında kalsın