Nas1985 Herkese selam anneler benim 4 aylik ikizlerim var kolik bebeklerdi cok cektim 3 aya kadar gaz problemi yüzünden gazlari bitti sükür ama kizim uyku nedir bilmezdi artik sinirlerim bozulmustu gercekten oyun halisindan tutun salincaga kadar herseyi aldim ama bir türlü.durmuyodu hep kucak istiyodu ayagimda sallanmak istiyodu taki ona sallanan otomatik bebesik alana kadar bu gun ilk defa sabah 10 kadar uyudu daha önce neden almadim diye eziyet cekmisim sizede fikir olsun benim gibi olan anneler tavsiye ederim besigimiz müzüklü ve icinde beyaz gürültüden tut gece baykus sesine kadar var
Happygirl8 Nas1985 maşallah 🧿 beşiğin markası ne güzelmiş özellikleri ben de ikinci çocukta elle saklamakta o kadar uğraşmam sallanan beşik alırım diye düşünüyordum geçen 🤭🙆♀️
Dk72 Nas1985 buraya ürünün linkini atmanız mümkün mü ya da adını yazsanız bende alternatif uyutma yöntemi arıyorum da
Kumsal25 Nas1985 tam olarka ne zaman gaz probleminiz bitti benö bebeğimde karnı gurul gurul sürekli sallanarak uyuyor bazn uyanıyor yarom saat sonra falan 3ay16 günlük😢
Nas1985 Happygirl8 Canim ben amazonda siparis verdim süper bisey gercekten kurtaricim oldu elektirikli ve istersen pilde takabilirsiniz herkese tavsiye edebilirim ben yurtdisinda oturuyorum amazon sitesine girip sallanan besik yazin cikiyo uygun fiyat gercekten
Happygirl8 Nas1985 bakıyım inşallah canım teşekkür ederim.. Bebeğim 5 buçuk aylık uzun süre kullanılıyorsa hatta şimdiki oğluma bile alabilirim 🙂🙆♀️
Nas1985 Dk72 Multifunktionale faltbare elektrische Babyschaukel-Reisebettwiege, Babywiege, beruhigende Musikliege, multifunktionales tragbares Design mit Fernbedienung (D3101 pink)
Nas1985 Dk72 Link atamiyorum amazon sayfasina girin elektirikli besik yazin canim cikiyo ben yurt disinda oldugum icin almanca cikiyo ama siz türkiyede oldugunuz icin turkce cikar karsiniza
Nas1985 Happygirl8 Evet uzun süre kullanabiliyosun kizim öglen uykusu uyumazdi suan besiginde öglen uykusu uyuyor🤲🤲
Senemravza Ay çok sevindim uykusuzluk kadar zor bisey yok benim kizimda 3 ay gaz sancısından bi hâl oldu o beşiği bende istedim ama durumumuz yoktu alacak. Simdi baya duzeldi 😊😊şükür
Nas1985 Senemravza Cok sevindim canim düzeldigine benim kizim dogdugundan beri cok huysuz bir bebekti halada öyle kucaktan inmeyen hep ayagimda sallardim uykusunu alsin diye yere bitakinca aglardi vallahi dun geceden beri rahat nefes aldik esimle
Nas1985 Kumsal25 Canim inan bana bende cok cektim cok sukur bizimki erken bitti bizimde arada karin guruldamisi oluyo ama öyle sancili degil kendileri cikariyo gazlarini Allah yardimciniz olsun
Kumsal25 Nas1985 gerçektnmi yani uyumamaso bazn kakada mukus oluyor falan ne biliym bagırsak tepkili alerji diyip duruyorlar burdada öle benimde kfam allak bullak oldu hiç uyuyamıyor kıyamıyrm napcagımı şaşırdım karnı hep pat pat bi ağlamaları azaldı aynı saatlerde okdr
Nas1985 Kumsal25 Canim benim ikizlerim kolikti cok doktora götürdüm hastaneye doktorlar normal gazli bebek dediler kolik bebekler ayni saatlerde agliyolarmis sabah yada aksam saatleri benim ikizlerim aksam 7 de basliyolardi aglamaya saat 10 kadar kucagimda sallardik esimle mama icmezlerdi gazdan dolayi senin bebeginin saatlerini biliyorsundur o saatler gelmeden karni tok olsun cunku ac olan bebek daha cok huzursuz oluyomus masaj yap banyo yaptir bebek arabasiyla gezdir temiz havada ben öyle yapiyodum iyi geliyodu