gunesim5 Benimde böyle olmuştu, 38+2 de sancılarım 3 dakika da bire düşene kadar evde çekmiştim. Sancınız sıklaşana kadar bekleyin bence. Şu an bir gelip bir gidiyorsa sanmam doğumun başladığını. Zaten doğum sancısı anlatır size kendisini, belli olur, anlarsınız.