2 ay 6 günlük bebeğim var yaklaşık 4 gundur doğru düzgün mama yemıyor biberonu ağzına soktuğumuz an başlıyor ağlamaya kararıyor Ağlarken 4 gün öncesine kadar 3 saatte bir 120 cc mama yiyordu mamayı beğenmiyor diye mamayı da değiştirdik yine Aynı başına gelen var mı