Kızlar bu sabah kalktık hiç bir şeyimiz yoktu biraz önce yine 1 saat falan olacak boynunda bir anda kızarıklık belirdi yanağına doğru şimdi normalde de kullandığımız bir krem var ondan sürdüm kızarıklık için kaşıntı için vermişti doktor daha öncede böyle kızarıklık vardı ama vücudunda birde egzama tarzıydı o yuzden krem var elimde ondan sürdüm şimdi uyuttum geçti bir anda kayboldu 1 saat içinde belirdi kayboldu sonrasında da yediğim farklı bişey bir aksam bamya yemeği yedim aksam yemeğinde o da bu sabah ta ıhlamur içtim aç karına kahvaltı etmeden önce ama ıhlamuru ilk defa içmiyorum daha öncede içmiştim yediğim bir şey mi dokundu acaba bamyadan mı oldu