Pembe_panjur Hiç biryerde bebelac mama bulamiyorum ne eczanelerde ne marketlerde. Bulabilecegim biryer soylermisiniz. Siz nerelerden aliyorsunuz. Alisveris yaptiginiz uygun yerler varsa soylerseniz sevinirim
Sblsrgnsn Pembe_panjur 1 yas ustu mu bebeginiz? Bende bebelac kullaniyorum uzun zamandir 1 yas ustu bulamiyorum hicbiyerde yenidogan 6 ay vs dalan var cok nadir denk geliyor interntten aldim bende
ikizannesii01 Pembe_panjur canım bize market dedi mi fiyat yükseltmeye gidecekler bizde ürün bulamıyoruz dedi
Pembe_panjur Sblsrgnsn 14 buçuk aylik 10 gundur almiyordum dun bi alim dedim bakmadigim eczane ve market kalmadi hic yok barsada 4 numara yok. Hangi siteden aldiniz acaba fiyatlari nasildi. 50 liraydi 55 oldu yakim zamanda simdi tekrar zam gelecejmis 65 olacak dedi a101 calisani
Sblsrgnsn Pembe_panjur hepsinuradadsn aldim gecen hafta 50 kusurdu tam hatirlamiyorum fiyatini marketlerde bende 4 numarayi bulamıyorum zam gelcek diye stoklari saklamisda olabilirler