Selamlar
7 aylık oğlum gece uyurken çiş pek yapmıyor yani ıslaklık göstergesi bile değişimiyle emmesi iyi ek gıda serüvenimizde güzel ilerliyor sabah kalkınca değiştiriyorum bezini 1 saat içinde baya doldurmuş oluyor bu sebepten gece rahat uyuyamadıgını düşünüyorum sürekli dönüp duruyor aranızda bu sorunu yaşayan varmı çok teşekkür ederim şimdiden