Zeyme20 Öncesinde 6aylıktan beri gündüz uykuları kendi odasinda büyük beşikte yapiyor alışsın diyeki simdi 9 aylik oldu birde anne yani besigimiz vardi geceleri yanimda yatıyordu ama artik dönerek istedigi gibi yatmak istiyor bu sefer besik kımildıyor uyaniyor uyuyamiyor bu gece kendi odasinda yatirdim gündüz uykularından alısķın mışıl mışıl uyuyor ama bende tik yok uyurmu üşürmü üstü açılırmı aglarsa duyarmiyim vs vs gidiyor ve uyku uyuyamiyorum benim gibi olan var mı 😥😥
614408eoa Zeyme20 kızm 1 yasında valla ugrasıyorm ayırmaya odamız yok burdaki evimiz kücück insallah gec kalmadan burdan cıkarız sana tavsiym bbek telsizi al o zaman duyarsn onu skıntı olmz
mirayilknurtolga Zeyme20 ben 5 aylıkken ayırdım odasını beşiğine sığmıyordu. Ayrılık size zor, bebeğe missss. Döne döne rahat rahat uyuyordur o merak etmeyin. Gıkkk dese uyanıyorsunuz, annelik 🥰 telsiz veya kameranız varsa zaten hiç tereddüt etmeyin ve uyuyun🌼🤍
Egemen26 Zeyme20 canım nasıl öyle alıştırdın desteksiz uyuması nasıl başardın yoksa hep oylemıydı baştan çünkü ben sallamaktan bacaklarımda derman yok 4buçuk aylık ve öyle gorunuyorki bir yaşından fazla kalacak yanımda uyumaya
Synmannesi Bebek kamera aldım 6 aylık olcak kızım az kaldı yazın ayırcam koyacam camerayı anne yani gıcırdıyor nefret ediyorum az daha sabredicem
Zeyme20 mirayilknurtolga telsizde kamerada yok dip.dibe odalar fkat sün gece duydum zaten bir kere 4 te birde sabah 8 de emmeye kalkti o uyudu aynende ben uyumadim 😊
Zeyme20 Egemen26 valla acikcasi hic borinden destek almadim tamamen kendim alistirdim ama tek sorunumuz var bir tek gece uykusunda bende salliuorum onuda birakcam inss
Zeyme20 Egemen26 vee sallamamaya and ictim desem yeri büyükler yani kayınvalidem ver salliyim bir kere falan dedi vermedim yani kızanda kızsın dedim asla sozümden vazgeçmedim işte etek bezinde oyun yapmaya calisti oyun olsun diye iki ker eyapabildi izin vermedim benim kendi annem asla yapmadi hep destekcim oldu bide anneme kayinvalideme bile gitsem asla sallamadim kendi uyumasi icin direndkm baslarda 20 25 dk sürüyordu uyumasi ama simdilerde kısaldı daha kolay dogdu dogali hic sallayamrak uyutmamistim bide komik belki ama küçük mendiller varya eline onu veriyordum bebeklkkten beri skmdi eline vereyim hemen kendi yüzünü kapatiyor uyku arkadasi denedim onunla oynamayi secti dikkatini cektigi icin acikcasi mendil işimi çozdü 😊😊😊
mikkonunannesi- Zeyme20 bende 8 aylıkken ayırdım odalarım çok küçük olduğu için havasız oluyor her sesime uyanıyor du. 1 hafta uykusuzluk çektim acaba duymasam bir şey olursa vs. Eşimde çok panikti ilk istemedi. Ama şimdi iyiki diyorum. 1 hafta sonra alışacak ikinizde uykuya alışacaksınız 😊🌸
Zeyme20 mikkonunannesi- ayy buna sevindim iste suan bende uykusuz geceler ve o yine uyuyor ben ayakta 😊
mikkonunannesi- Zeyme20 siz şuan huzursuz olduğunuz için normal. Sonra zaten pırt dese dönse yatakta duyuyorsunuz 😅 anne iç güdüselliğindwn bir de maşallah sesleri iyi çıkıyor