Ashly90 canım hiç öyle hissetme 7inci aya kadar mama+süt devam ettik 1 bucuk aydır hiç emmiyo kızım yani şimdi kötü bir annemiyim hiç alakası yok canım 1doğurmakla
2 emzirmekle ana olunmaz canım
Şu anda lohusalıktan öyle düşünüyosun sakın bu düşünceye kapılma lütfen kafandan çıkar sen gayet güzel bir annesin bebeğine iyi bakan onun sağlığı ve gelişimi düşünün bir annesin işte bunlar seni iyi bir anne yapar 😁