almila37 canım tamam uyutuyorsun ama uyuttuktan sonra kendi odalarında beşiğinde yatmalarında bi sorun varmı sence oda eğer kendi emziriyor uyutuyorsa uyandığı zamanlar emzirmek için annesi yanına getiriyorsa kendi odasında yatağında yatmasıyla ananesinin odasında yatağında yatmasının çok bir farkı olmaz yani tabi herkes bebeği yanında uyusun ister orası başka ama insanların böyle aşırı tepkisi kadına kötü anne gibi davranmaları beni şaşırttı yani