Bibi Kizlar bebegimin elleri ayaklari surekli mor. Sicak tutuyorum herzaman. Internete kalp problemi yaziyor cok korkuyorum. Aranizda varmi bebeginizin elleri veya ayaklari mor/mavi olan?
idil1990 Bibi tirnaklari ve dudaklarida morariyormu onu bi takip edin. Ufakmis bi kardioloji doktoruna goturseniz daha iyi olucak.
Dorukefemm Bibi korkma inşllh birşey yoktur bnm oglumunda ayaklarımda morarma vardı bende kalp diye cok korkmuştum sonra cok beyaz tenli olduğu için dr normal hiç bir sıkıntısı yok dedi inşllh senin bebeğinizde birşeyi yoktur
Aselkusveannesi Canım bebeğin kaç aylık? Benim bebeğimin de ilk başlarda avuç içi ve ayak tabanı morarırdı banyo yaptırırken zamanla geçti. Eğer banyoda ise kan dolaşımı ile ilgili diye okumuştum.
01_210820 Aselkusveannesi bende kızımda gördüm bugun banyo yaptırıyodum avuc içleri morardı ayaklarda öyle sıktı ellerini yumruk yaptı ondan sanırım
Bibi Aselkusveannesi bebegim 39 gunluk daha😢 yatarkende uyanirkende oluyor morarma. Sabah arasami doktoru acaba?😢
01_210820 Aselkusveannesi bende kızımda gördüm bugun banyo yaptırıyodum avuc içleri morardı ayaklarda öyle sıktı ellerini yumruk yaptı ondan sanırım
Aselkusveannesi Bibi Sen bi ara doktoru canım çünkü İnternette yazanlar gerçekten insanın psikolojisini bozuyor
Ata0905 Bibi kesinlikle çocuk doktoru gorsun. Morarmalar kalp rahatsızlığı ile oluyor diye biliyorum. İçiniz rahat eder. Hemde bir sorun varsa müdahale açısından erken olması iyi olur. Sizi kardiyolojiye sevk ederler. Geçmiş olsun 🌺
Aselkusveannesi 01_210820 Banyoda kan dolaşımı hızlanıyor ondan da olabilir sürekli olursa bi danış yine de doktora canım
Bibi Aselkusveannesi hamilelik ultrasonumu? Evet yaptirdim ama benim jinekolog bakmadi onun asistani bakti cok acemiydi. Sonra dogumdan sonra cocuk doktoru 1 saniye bike dinlemedi kalbini teteskopla. Sinir oluyorum😢
Aselkusveannesi Bibi hamilelik ultrasonu değil canım 20. Haftada yapılan 3 boyutlu ultrason var bebeğin bütün organları inceleniyor öyle bişey yapıldı mı
Aselkusveannesi Bibi Aylık rutin kontrollerde de mi dinlemiyorlar canım ben sağlık ocağına gittiğimde aile hekimi bile dinliyor çocuk doktoru da bakmak zorunda bunlara eğer bakmıyorsa doktorunu değiştir