Fbasturk Bebeğim kuvozde 15 gündür süt sagip goturuyoruz ,göğüs uclarimda ilk 3-5 dk civarı ağrı oluyor ,nasıl geçer önerisi olan var mı
slmdnr zamanla iyilesiyor ben soguga cikinca igne batiriyorlardi sanki zaman zaman zman baska yolu yok galiba