linammmm mama sandalyesini 6.ayda ek gıdaya başlamayla aldık. Yürüteci de daha 4 aylıktı kızım annem hediye almış. Ben de bindirmem bindirmiycem boşuna aldınız falan demiştim ama şu an bindiriyorum.çalışan bir anneyim kızıma annem bakıyor. Kızım da maşallah çok hareketli durduğu yerde durmuyor ve çok sıkılgan ne kucakta ne yerde hiç bir yerde öyle uzun süre durmaz birkaç dakika sadece. İnsan ne yapacağını şaşırıyor öyle oyuncaklar falan oynama huyu da yok. O yüzden kadıncağız artık çok yoruluyordu arada bindiriyor. Ben de birkaç gündür bindiriyorum ve o kadar mutlu ki kendi kendine özgürce hareket ettiği için. Biz de eşimle o mutluluğunu görünce binmesine karar verdik. Çoğumuz yürüteçle büyüyen insanlarız o yüzden fazla kasmaya gerek yok bence.