Nur_61 Kerime1 ben bebeğime bu dediklerinizi kullandim hic fayda etmedi metaili kullandim bir arkadaş tavsiyesinde bebeğimde hic gaz filan kalmadı
Seyma34 Kerime1 bende ikisini aynanda kullandım, doktorumuz vermişti. Şimdi 3 aylık oldu sadece az olarak sap veriyoruz, ama başlarda ikisi aynanda kullandık.
Kuzucugunannesi Kerime1 ben bebeğime biogia tek vermistim ayni saatte hergub saat şaşmadan iyi gelmişti bebeğim kolik bi bebekti ayrıca suan 8 aylk olduk ama o gunler 5 ay cok kötüydü hic durmazdi ama cok şükür atlattik darısı sana ama geçer canm bol bol masaj yap sakinleşir onu sende sakin ol yoksa daha cook gazı oluo ve agliyorlar
kukuleta Kerime1 bir prebiyotik biri gaz damlası ben linex ile sabsimplex kullanmıştım etki etmedi nurse harveys colex cok fayda etti
CgdmDr Kerime1 biz 23.günde başlamıştık, ikisi de 5 er damla, biogaia her akşam saat 9 da 5 damla sab simplex günde 3 kez 5 er damla şeklinde. Ama doktorunuza danışın öyle kullanın derim.
idil1990 Kerime1 ben ikisini ayni anda kullandim hic gaz priblemi yasamadik. Bio yu gunde bi kez sapsimplexsi duruma gore. Ama ayni saatte vermen onemli alarm kur. En iyi sonucu oyle alirisn