Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğim hiçbir sebep olmadığı halde uyumuyor ne gündüz nede gece, artık kafayı sıyırcam gecem günüm belli değil uykusuzluk canıma tak etti, iki hafta önce meme redddi yaşadık bende bibereon ve emziği kestim sonra memeye döndü tabi arada huysuzluk edip tutmadığı oluyo, ben şimdi uyuması için emzik versem daha kötü olur mu reddi başlarmı 🤦♀️