Kizlar annem malesef korona olmuş 4. Günü bitti fakat ağır geçiriyor ne uyuyabiliyor ne de belindeki ağrılar diniyor 61 yaşında biliyorum tehlikeli yas bu yüzden çok korkuyorum şimdi size sormak istediğim 14 gün boyunca bu ağrılar devam ediyor mu yoksa 5. Günden sonra bitiyomu neler kullandiniz ne iyi geldi