Grkm_12 Merhaba tatlış anneler 😍bebeğim isilik oldu ilk bebeğim olduğu için ne yapacağımı bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı aranızda yardımcı olur musunuz 😞
Fatmabkdmr Grkm_12 benim bebeğim 26 günlükken olmuştu doktorumuz desitin kremi önerdi mor dışlı olanı 2 sürmeye geçti İsilik
Grkm_12 Fatmabkdmr peki neden oluyor araştırınca sıcaktan diyorlar ama çok basık giydirmiyorum hatta eli yüzü soğuk bile
Alparslan_1008 Benim oğlum da 10 Ağustos’ta doğdu olduğumuz yer çok sıcaktı göbeği düştükten sonra her gün duş aldırdım ve son suyu tuzlu yapıyodum o şekilde geçti açıkçası çok rahat uyuyordu
Grkm_12 Alparslan_1008 son katta oturuyoruz doğal gaz var ama yine de soğuk oluyor sık sık duş aldıramıyorum hasta ederim diye korkuyorum
Alparslan_1008 Grkm_12 mesela bir bardak ılık suya 1 çay kaşığı kadar tuz atıp pamukla silsen isilik olan yerleri