Arkadaşlar 3 aydır ek gıda almıyor çocuğum mama alıyor ama onu da çok değil. Aşırı iştahsız . Kansızlığına baktırmadım ama. Normal kan idrar kakasına bakıldı temiz çıktı . Yani 15 gün sonra 1 yaş diyecek ve hergün ek gıda ısrarla vermeye çalışsam da yemiyor yemek istemiyor . Önceden en azından tek öğün de olsa yiyirodu . Bu kadar iştahsız değildi 🤦🏻♀️ Tek besini mama🤦🏻♀️🤦🏻♀️