Pamuksekerinannesi Bebeğim sürekli elini emiyor şap şap sesler çıkıyor artık önü kolu su gibi oluyor 3 ayı bitirdik sahada arttı sizinde oluyor mu neden ki acaba dis mi çıkartıyor
-erCansu- Pamuksekerinannesi henüz 3 aylık olmadi ama benim etrafimda gordugum bebekler hep böyle gorduklerim bu olayi dişe yoruyor 😊
ikikizannesi Pamuksekerinannesi bnmki 1buvuk aylikcop cop emitor buyuk kizimda emdi bi sure ellerini yikardim mudahale etmedim emmesinde bi sakinca yok belki gelisim surecinin bi parcasidir her bebek yapar birakin emsin
Joipt Pamuksekerinannesi o aylarda oluyor oral döneme giriyorlar her şeyi ağızlarıyla tanımak istedikleri için salyaları da artıyor.salyaları dezenfektan görevi görüyormuş
Baharimo Pamuksekerinannesi benim bebeğim de üçüncü ayın başında bir iki hafta huy edinmişti bunu. Elini yumruk yapıp ağzına sokuyor, diğer eliyle de arkadan ittiriyordu 😂😂 sonra kendiliğinden sona erdi. Dişi de yok henüz
Mom33 Canım benim bebegim 4 ay 25 günlük nerdeyse 3. Ayından beri bizde de var o çevremde bizimle hemen hemen aynı ayda olanlarda da var ellerini keşfettikleri icin ve tabi diş çıkarmaya hazırlandıkları icin bunlar 😀
Hayat 2 aylikken salyamiz akmaya basladi 3 ay civarinda da elleri agizda sap sup sanirsin hic doymuyo ama 5 bitti 6 dan gun aldik dis yok doktor normal dedi
Pamuksekerinannesi Hayat evet ama kolyeyi boynuna yakmıyorum ayağına bileklik olarak takıyorum çünkü gazımız var