3.5 aylık kızım hiç bir şekilde beslenmeyi kabul etmiyor zaten meme almadı şimdi de mamayı reddediyor 7-9 saat besleyemediğim zamanlar oluyor işin ilginç yanı huzursuz da olmuyor keyfi gayet yerinde doktora gittik tahlilleri her şeyi normal çıktı bana bi akıl verin ne olur geçici bi dönem deyin rahatlatın beni