momyshark1 Kizlar oglum 14 aylik 1 besik 2 hamak 1de montessori yatagi var ama benimle birlikte yatiyo uyku hali gercekten cok kotu. Surekli dönüyo donmeye yeri kalmayinca oturumuna gelip kendini rastgele biryere atıp uyumaya devam ediyo. Besik ve hamaklarinda donemedigi icin yatagindada kendini saga sola vurdugu icin yatamiyo suanda. Ne yapsamda yatagina alistirsam ve bu uyku düzenini nasil duzelticem uyurken kendine zarar verecek nerdeyse kendini biryere vuruyo kendi yataginda yatinca cani yaniyo aglarak uyaniyo hem uykusu bolunuyo hemde butun gün huysuz oluyo.
Sevimliannee momyshark1 ah bacım gel sarılalım. Kendi odasında yatırdıgımda neler geldi başıma, kafa vurmalar düşmeler daha neler neler. 6 yasında hala yanımda yatıyo😂 uyurken sacımı ceker uyanırım, tekme atar, yumruk atar,bi kalkarım üstümde yatıyo😂
berkonunanasi momyshark1 gel bacım bende sarılayım diğer arkadaş gibi 😂 ben ki 3 aylıkken ayırdım odasını çokta güzel alıştı sonra bi Türkiyeye gitirk geldik orda yok ablamda kaldım yok annemde kayınvalidemde derken çocuk alıştı mı yanıma. Sonra döndük geri evimize iyi 1 ay yine uyudu odasında ama sonra bişey oldu nolduysa çocuk dediğin şekilde yatmaya başladı yemin ederim resmen oğlumu anlattın 😂 ilk uyutuyorum 9 gibi falan yatıyor yatağına 1 yada 2 ye kadar sadece sonra yanımızda uyuyor asla yatağına yatmıyor yanımda da dediğin şeyleri yapıyor çaresizim
Buketkc momyshark1 canım yatağına kenar korumalık alıp öyle deneyebilirsin benim oğlum da çok dağınık yatan bir çocuk dediğin gibi bir uçtan bir uca dönüyor bej çareyi öyle buldum kenar korumalık yaptırdım kafasını bı yere çarpma riskinden kurtuldumm 🤲
momyshark1 Sevimliannee valla kocama hasret kaldim😅 o degil bir cocugum daha olsa yataga nasil sigicaz diye düşünüyorum 🤦🏼♀️
Sevimliannee momyshark1 sıgmıcaksım canım cünküüü 4 aylık kızım var veeee ben tövbe dedm yanımda yatırmıcam diye😂beşiğinde yatıyo yavrum biz abisiyle takılıyoz😂😂
Sevimliannee momyshark1 aynen canım doğduğundan beri böle yatar valla daha düzelmedi . İnşallah sizinki düzelir🥰
Sevimliannee momyshark1 hata olarak görme canım kendini üzme. Cocuk olmadan önce yapmam etmem diyoruz ama olunca hangisi rahatsa cocık hangisini istiyorsa yapıyoruz. Bence bu pervasız😂 yatma anne karnında başlıyo. Hiç durmazdı hala öyle😂
momyshark1 berkonunanasi ne zaman duzgun uyuyacaklar artik bilmiyorum bitmis haldeyim😭 citf kisilik yataga bile sigmiyo bir ucundan bir ucuna kadar gitme potansiyeline sahip oglum ben kenarda kivriliyorum nere denk gelirse
Buketkc momyshark1 dediğim gibi onlar yumuşak olduğu için değse bile canını acıtmaz canım denemekte fayda var ♥️
Buketkc momyshark1 birde yanlış anlamazsan kuzum geçen senmiydin evde çalışmak için bilgi isteyen post silinince bulamamıştım da 🌺
Buketkc momyshark1 bilgi almak istersen Instagram adresimi vereyim canım ordan bilgilendirebilirim istersen burdan yasak olduğu için detaylı Bilgi veremiyorum ♥️