Mucizebebegim Bugün baktım hep 6-18 aylık emzikler var bebeğim 7 buçuk aylık emzik değişimi yapayım dedim ama büyük geldi almıyor çocuk napicam ben
Aley_ Mucizebebegim Bu herkesin başına gelmesede bazılarımızın yaşadığı bir durum. Uykuya geçişte veriyor destekleyip tutuyordum uykulu zamanlarında da veriyordum zamanla alıştı.
boncukhaniminannesi Mucizebebegim benim bebeğimde aynı ama ben dönüşümlü veriyorum yavaş yavaş alıştı birden almıyor ne yazikki 0-6 aya göre daha büyük midesi bulanıyor 😞
Asklepios Mucizebebegim 0/6 aya devam bizde 6 aylığız. Bende benimkinin pek alacağını zannetmiyorum. Burda çoğu insan kullanıyor o aylarda 0/6 ay
Mucizebebegim Aley_ bana çok büyük geldi 18 aylık bebek emziği eskiden 6 9 aylık emzikler vardı artık yok bu durumda 0 6 kullansam küçük kalıp çocuğun damagina zarar verir mi acaba
Mucizebebegim boncukhaniminannesi sizinki ne kadarlik ?benimki saniyelik alıyor atıyor kabullenmedi 6 18 aylık emziigi ya 😔
Mucizebebegim Asklepios bende artık büyüdü diye değiştireyim dedim çocuk kabullenmiyor saniyelik tutuyor atıyor çok büyük değil mi ya bu aylarda 18 aylık bebek emziği neden kaldırırlar ki 6 ayliklarda küçük kalır mı damagina acaba bı zararı olurmu
Asklepios Mucizebebegim bilmiyorum bende sıkıntı yok şu an ama burda çoğu kişi hala 0/6 ay kullanıyor diye biliyorum
boncukhaniminannesi Mucizebebegim kızım 7+29 günlük hala tam anlamıyla kabul etmiyor ki nadir kabul ediyor bende zorlamiyorum açıkçası midesi bulanıyor küçük ağızlımın😅🥰🥰
Aley_ Mucizebebegim Doktoruma danıştım, oda bana damak yapısına uygun olması için böyle aylara ayrılır emzikler haliyle ayı ne ise o kullanılmalıdır dedi, doktorunuza sorsanız iyi olur, belki fikri bu yöndedir ya da farklı bir fikri vardır.
Mucizebebegim Asklepios ne kadar süre daha kullanabilirim 0 6 aylığı acaba ona göre yeni emzik alayım saklayayim bunuda 7 buçuk aylık olduk
Asklepios Mucizebebegim valla onu bilemicem ama ben olsam bebiş diğer emziği kabul edene kadar mecbur verirdim. Bir yandan da ötekine alıştırırım
Mucizebebegim Asklepios öyle olucak heralde uyku esnasında küçüğünü tutuyor büyüğünü almıyor uyuturken küçüğünü vericem artik uyanikkende büyüğünü 🤷
Deletedmom5284 Mucizebebegim amazondan aldım ben ordan al canım hem çok uygun fiyatları 2li avent 53e aldım