KuzeyBaturunAnnesi Merhaba hanımlar😇 Bir 40 uçurmadır gidiyooor🥰 oğlum 26 ekimde doğdu hesaplıyoruz 5 aralık 40 ı oluyo ancak büyüjlerimiz 6 aralık diyo🤭 hesaplamaları nasıl yapıyosunuuuz bi yönteö lütfen😇 sizce kaçına geliyo 40.cı gün🤗
Mom091 KuzeyBaturunAnnesi doğduktan 24 saat sonrası 1. Gün oluyor. Ona göre hesaplayın😊 ben 39. Günde kırk çıkarma banyosu yaptırmıştım. Öyle daha iyi demişlerdi🤷🏻♀️