Meraba arkadaslar covid oldum cok cektik bu arada 1 haftadır halen sürüyor mecburen doktorun verdigi ilaclari kullanmak zorunda kaldim şu an ilacim bitti sağımda yaptım çok az sütüm geliyor 1 kaşık
kadarı ancak doluyor ilaclarmi kesti bilmiyorum 5 gün falan emzirmedim sizce napsam