Socialmother Sevgili anneler 4 aylık oğlum için smilac mama kullanmaya başladım. Fakat aşırı bir gaz sancısı bağırsaklarında kuvvetli guruldama sesleri oldu inanılmaz yeşil kaka yapıyor. Kullanıp bunu yaşayan varmı? Acaba mamadanmı diyorum.. Teşekkürler
Bebeklerm Socialmother doğduğundan beri kullanıyorum hiç gaz sorunu yaşamadım kakası arada yeşil oluyor gayet memnunum ben ama her bebek farklı oluyor aptamil denemiştim aşırı gaz yapmıştı