Nrsna94 Doğum yapalı 25gün oldu hamilelikte de kaşıntılarım olmuştu ama böyle döküntüler yoktu karaciğer testleri iyi çıkmıştı hep şimdi internetten araştırdım ürtiker gibi 😕 alt bacağımda çok fazla var ne yapmalı dayanamıyorum 😢
Asl_29 Nrsna94 canım bende geçirdim ürtiker bir sene sürmüştü. Benim kolum kaşınırdı mesela kabarırdı bi kaç saat sonra geçerdi. Nerde çıkacağı belli olmuyo. Eğer kaşınan yerlerde ki kabarıklık bi kaç saat sonra geçiyorsa ürtikersin. Geçmiyorsa ürtiker değildir o.
Asl_29 Nrsna94 valla canım benim evleneceğim yıl stresten mi nedir bilmem çıkmıştı. Yaza doğru azalmıştı evlendim hamile kaldım tamamıyla bitti çok şükür. Çözümü şudur diyemem sana 😿 ama en önemli etkeni stres