Oykununannesii12 Selam arkadaşlar bimin bebek bezini kullananlar varmı kullanan varsa memnunmusunuz peki??
Oykununannesii12 Etrafımda genel de kullanan herkes memnun hiç şikayet duymadım ama burdan bi sorayim dedim. Prima pampers kullanıyorum memnunum ama acaba bide bimin bezini mi denesem dedim
Edaemekli Oykununannesii12 doğdu doğalı molfix kullanıyorum denemek amaclı aldım bimin bezini bizde pişik yaptı şuan yine molfix devam
Cansu0825 Bende bimin bezini kullaniyorum pişip etmedikten sonra bence kullanabilirsiniz çünkü diğer bezler cok pahalı
Yelizdemir Oykununannesii12 sizin ki attan inip eşeğe binmek gibi oldu prima dan bimin bezine geçmek ben kullandım hic memnun kalmadım cok kalın migrosun miniesi daha iyi