Cigdemcey yaa tabibi doğrudur.. benden başka kimse gece uykusuna yatırması henüz mesela.. bazen annem, salincakta sallayarak.. ama çok çok bunaldığında uykuya.. benim kızım da normalde iki ya da üç, ama bu ara dis geliyor yine, biraz fazlaca kalkiyor 🤦🏼♀️