Duriko
Baal çok teşekkür ederim ♥️ ben lansinoh kullanıyorum çok çok memnunum, sütler dışarda 3 saat, dolapta 3 gün, dondurucuda 3 ay kalabiliyo, tabi ben dondurucuda 3 ay bekletmedim hiç hep tazeledim ayda 1, Yenileri koyup buzluktakileri çıkarıp verirdim