Kızlar yenidoğan kızım var. Şuan sarılık da vardı o sebeple iki saate bir kalkıyorum. Acaba ne zaman artık onu uyandırmak zorunda kalmayacağım? Kendisi acıktığı zaman kalksın istiyorum, yani kaçıncı aydan sonra 4-5 saat uyusa da sıkıntı etmeyeceğim. Şimdi çünkü şekeri düşer falan dediler korkuyorum ve zorla uyandırıyorum :(