zeynepalp alo144 sosyal yardım hattından bilgi alabilirsiniz diye biliyorum. Benim de bebeğim 4 aylık olacak hala alamadım, fırsat olmadı bir türlü gitmeye. Biz başvuruyu da bir ay sonra falan yapmıştık. Kasımda alırsınız dediler. Bugün eşim sormuş o para pttde 2 ay bekler almazsanız hakkınız yanar demiş. Eşlere de vermiyorlar bi an önce gidip almam lazım. Bi ara ptt müşteri hizmetlerini aradım para görünmüyor dediler. Valla ulaşmak çok zor bu paraya alabilene helal olsun🤣