Margaritta normal inek sütü alıyorum 2 litreden mayalıyorum hem bize hem oğlana oluyor, sütü süzüp kaynatıyorum, kaynamaya başladıktan sonra en fazla 10 dk kaynatıyorum sonra altını kapatıp direk mayalayacağım kavanozlara bölüyorum, böldükten sonra sütün ılınmasını bekliyorum mayalama sıcaklığımı ise serçe parmağımı süte daldırıyorum ve içimden 7’ye kadar sayıyorum 8 olmadan elim hafif yanıyorsa hemen böldüğüm her kaba bir tatlı kaşığı mayalık yoğurdumdan koyuyorum ve 200 derecede 5 dk ısıttığım fırında 4 saat kapakları açık şekilde belletiyorum, dört saatin sonunda kapaklarını sıkıca kapayıp dolaba koyup ertesi gün tüketmeye başlıyoruz 😊