Kızlar bebeğime altı buçuk aylık oldu ve hala çok gazlı geceleri uyumuyor yarm saatte bir uyanıyor beni istiyor el godaya başladık bu aralar çok fazla uyanmaya başladı ek gıda mi ağır geliyor anlamadm ama bu kadar büyük bebekte gaz olur mu varmı bu tür sorun yasayan