Ily20 Merhaba kızlar🙋🏼♀️ dikiş izleri için krem varmış kullanınca dikiş izleri kayboluyormuş 🙄 bildiğiniz tavsiye edebilceğiniz krem var mı🥰
aliMommy Ily20 Contratubex kullandim 2 sene olucak dogum yapalı illaki iz kaliyor ama fazla belli hafif çizgi
mikkonunannesi- Ily20 scarlex krem di sanırsam aldım ıama kullanmadım. İncecik küçükcük çizgi kaldı zor görüyorum. 😊
mikkonunannesi- Deletedmom16 denemek gerekir doktor bana 3 ay düzenli kullan demişti 😊 şuan çok taze hemen kaybolmaz sıkıntı yapmayın
zeynepalp Rabiaaa22 bilmem ben hiç kullanmadım 😂 kızımın yüzündeki yara için almıştım da sezeryan yarasinda da iyi oluyomus diye duydum ondan yazdım 😂 benim sezaryen yerim kremsiz de kayboldu gitti