Mrsbayan Anneler bebeğim 2 aylıkken bebelac aldık sevmedi bende mamayı atmadım dolaba koydum aradan 5-6 ay geçmiş içirsem sıkıntı olur mu? Mamalar da tarih be kadar? Bilemedim 🤷♀️
CemreKerem35 Mrsbayan 1 ay içinde tüketilmesi lazım diye biliyorum ama emin değilim 1 buçuk ay falan da olabilir en son 3 yıl önce kullandım 😐 ama kesinlikle açılmış mama 5 6 ay beklemez .
Berivan-12 Kutunun üzerinde son kullanma tarihi ve açtıktan sonra ki kullanım tarihi var oradan bakabilirsin
_mrvearass19 Mamalar açıldıktan sonra 1 ay içinde tüketilmezse çöp oluyor sakın vermeyin dolaba koysanız da çöp oluyor hepsinin tarihi evet var.