Elizmihra Kızlar kızm 4 aylik emzigi nasil biraktirabilirim ? Gece gündüz demeden emip duruyo. Bu yüzden uykulari hep kesik kesik… 20 dakika uyur emzigini düsürür sonra uyanip arar huzursuz olur…. yardimci olur musunuz ? 😏
Zeynep_Naz Benimkide öyleydi mikrop kapacak diye en sonunda bıraktırdım.Baya ağladı bir iki gün dikkatini dağıttım durdum. Ayağımda salladım derken unuttu cok şükür.