Zese1701 Arkadaşlar. Bebeğim daha 17 günlük. Ve derin uykuya dalmadığı zaman sürekli emmek istiyor. Çok emince göğsüm sünger gibi yumuşak oluyor. Ama sıktığımda da hala süt geliyor. Yumuşaması sütün azaldığını mı gösterir
Ilknremrh Zese1701 ay benm de aynı bende çok merak ediyorum 😂 bi yakınıma bebeğim emdikce sütüm bitiyo galiba dedim çok güldü emdikce süt artar bitmez dedi 😂
Sumeyra_bal Zese1701 hayir hemsireye sormustum oyle bisey yokmus zaten sıktıgında geliyorsa mantiken geliyodur
defnebella Aynı gün benimde bevegim iki gündür böylen ypıyor ve sinirlenip ağlıyor memeden çıkıp çıkıp duruyo😥
gulsahmesut Sert bir göğüs bebegin emmesi icin uygun olmayan gogustur ve gogusler sut deposu degil sadece sizden salgilanan sutu bebege aktaran bir araç.. emzirdikce sutunuz artar bebeginizle aranızdaki bag güçlenir.. goguste sut birikmesi ve akmasi beyine burda ac bi bebek yok sut uretme uyarisini gonderiyo ve sut uretimi yavasliyo zamanla da bitiyo