Beren13 benim kızım doğdu bir aylıktan itibaren ki şuan 15 aylık 12den aşağı uyumuyordu hala öyle sadece zorla 11 11:30 civarına çekebildim ama her şeyinde olduğu gibi uyku konusunda da zorlamadım onu ve kendimi yıpratmadım , zaten sabah bol bol uyuyoruz 😍😍