Bnde sesetan oldum kanamam iki hafta falan sürmüştü akıntı gibi sadece idrarımı yaprkn çok çok az geliyordu bana doğumdan sonra agrlik koymuşlardı ondan kaynaklı diye düşünüyorum adetide 3 ay sonra oldum bnce bunyesl bı şey ama içiniz rahat etmezse doktorunuza danışın zaten bı hafta sonra kontrole gitmeniz gerekiyot