Bebişim 8ay 8günlük. Diş çıkarma dönemindeyiz. İnanılmaz huzursuz uykusuz bir dönem. İlk dişi göründü. Biraz nefes aldık 2 gün önce yine başladı uykusuzluk huzursuz geceler. Diş jellerinin pek faydasını görmedim açıkcası. Bu osaniti aldım da henüz başlamadım. Methini çok duydum. Zararı olur mu diye de korkuyorum açıkcası. Ne kadar bitkisel de deseler. Nasıl kullanılıyor? İçinde minik toplar var. Dilinin üstüne mi koyuyoruz?