sche arkadaşlar gecen gün burda korbell i sormuştum herkes çok memnunum dye cevapladı ben de hemen aldım sağolun☺️❤️ şimdi şubatta malum heryerde indirim var oto koltuğu almak istiyorum aldıklarınız ve tavsiyeleriniz neler ?? hadi bu konuya da bi el atın herkes faydalansın inşaallah 😋🥰 yalnız benim istediğim 9-36 kg olanlardan yani almışken bi kez alıp halletmek istiyorum sizin bu konuda fikriniz nedir?
Cagatayinannesi sche bende beğendim de bi sonraki indirimi bekliycem sanırım hem yaz geledursun bi yere gittiğimiz yok nasılsa 🤗
ygd bende bekleyim bugün e bebeğe gittim joieninkşne baktım 24 ünde yine şndirim olcakmış o güne kadar araştırmaya devam ediyorum
Emy ygd canım bende joıe düşünüyorum ellerinde vardı dımı ürünler Bi model sectim ama bende diğer indirimli güne beklıcem arastırıp ole alcam
sche Cagatayinannesi sanırım en çok indirim subatta oluyor birde rekabet oluyor firmalar arasında 😅 bir iki aya almamız gerekiyor bizim de ☺️
Gzdymn joie Every Stage FX 0-36 kg Isofix.. Çift taraflı kullanabiliyor yatış özelliği var gayet konforlu ve uzun dönem kullanılabilir.. e bebekte bugun indirime girdi
ygd Gzdymn çift taraflı dediğiniz nasıl oluyor dönebilşyor anlamındamı söykediniz ben sordum bugğn dönmüyor dediler aynı model için
Emy ygd hayır canım çift taraflı demek 0_18 kg arası tersten gidio bebek güvenlik amaclı daha sora düz yöne çeviriyorsun
Masalmilamom Bizde Besafe ve Cybex bakıyoruz ama kullanan varsa paylaşırsa bende çok sevinirim kafam iyice karıştı 🤷♀️