Resmen 42yle hamile kaldım 55ile doğurdum şuan 45im ve ona rağmen bende bile sezeryan göbeği var 😂 2 aylığız ve keşke o göbek hiiiiiç gitmese diyorum 😂😂 çünkü çok zayıfım😂 sizinde emin olun sporla ve düzenli beslenmeyle dümdüz olur takılmayın kimseye♥️