Kizlar oglum 2 yasina yeni girdi. 2 gundur aksamlari sabaha kadar atesi cikiyor bugun calpol verdik. Ishal kusma iştahsızlık yok. Bugun bi arkadas aradi corona olan bi tanidigi da aynisini demis ateslenmem geceleyin başlıyordu diye. Korkuyorum korona olabilir mi tek atesle😔